- Management: Responsabil pentru stabilirea direcției strategice a companiei și pentru asigurarea că toate departamentele funcționează eficient pentru a atinge obiectivele organizației.
- Ofertare: Se ocupă cu pregătirea și prezentarea ofertelor pentru clienți, asigurându-se că toate cerințele sunt îndeplinite și că ofertele sunt competitive.
- Achiziții (colaboratori): Responsabil pentru achiziționarea bunurilor și serviciilor necesare pentru operațiunile companiei, negocierea contractelor și gestionarea relațiilor cu furnizorii.
- Gestionare contracte: Se asigură că toate contractele sunt gestionate corespunzător, de la negociere la încheiere, și că termenii și condițiile sunt respectați de toate părțile implicate.
- Tehnic: Oferă suport tehnic pentru serviciile companiei, se ocupă cu dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a acestora pentru implementarea și supravegherea proiectelor tehnice ale companiei prin Diriginți de șantier.
- Contabilitate: Gestionează toate aspectele financiare, inclusiv contabilitatea, facturarea, colectarea datoriilor și raportarea financiară.
- Marketing: Responsabil pentru promovarea brandului și a produselor sau serviciilor companiei, dezvoltarea strategiilor de marketing și organizarea campaniilor publicitare.